13/6
Essence: Buď krásná za babku! / Kosmetika Essence

Essence: Buď krásná za babku! / Kosmetika Essence

13. června 2012 v 16.15 , Dekorativní kosmetika , Pleťová kosmetika , Tělová kosmetika

Sponzorované odkazy

V nedávné době jste si mohli v drogériích všimnout nové kosmetiky s názvem Essence. Její design Vás zaujme svou veselou barevností. Tato kosmetika zahrnuje mnoho zajímavých výrobků: od očních stínů přes mini řasenku jako přívěsek na mobil až po laky na nehty. Značka Essence spadá pod německou firmu Cosnova GmbH, která vyrábí i další výrobky pod názvem Catrice. Jméno Cosnova je na trhu spojováno s kvalitou a kreativitou.

Tato firma si také klade za cíl poskytovat maximální krásu za minimální cenu. Snaží se o neustálý rozvoj, který bude udržovat krok se současnými trendy. Motivaci vidí v naplnění zákazníkových nároků na moderní kosmetiku. V budoucnu se společnost hodlá snažit svou nabídku ještě rozšiřovat, aby tak uspokojila co největší spektrum zákazníků.

Historie firmy sahá do roku 2001, kdy ji pod názvem Cosma GmbH založila Christina Österreichische-Daum. O rok později se v Německu začala vyrábět dekorativní kosmetika značky Essence. Další produkty, které začala společnost prodávat byly zaměřené na péči o ruce a nehty. Již pět let můžeme novinky firmy sledovat na Essence-Cosmetics. Společně s existencí internetových stránek se Cosma přejmenovala na Cosnovu a pod tímto názvem je v Evropě známá dodnes. Značka Essence se může pyšnit i cenou, kterou získala v roce 2007. Čtenáři časopisu Bravo girl! si zvolili výrobek pudrová tvářenka 2 v 1 za jeden z oblíbených kosmetických výrobků roku.

Kosmetika Essence

Essence se i nadále snažila oslovovat mladé, a tak vznikla nová řada pro „čistou pleť“, která má pečovat o pokožku. Dnes se společnost orientuje na moderní ženy a dívky a snaží se je oslovit širokou škálou kosmetiky pro obličej, oči, rty a nehty.

Ukázkou toho, jak se snaží Essence vycházet z ženských potřeb, je série pocket beauty. Jedná se o výrobky, které jsou určeny do kabelky. Díky těmto pomocníkům už například nikdy nezapomeneme přihodit do kabelky lesk či řasenku, protože vybraný výrobek můžeme připnout na mobil a ten už doma necháme jen málokdy.

V obchodech a drogériích nás značka zaujme na první pohled svými atraktivními barvami a tvary. Stojany, ve kterých jsou výrobky přehledně rozmístěny zajišťují při nákupu snadnost výběru. Tato kosmetika je sympatická a i svým chováním vůči přírodě. Pod heslem „Essence says no testing on animals!“ propaguje kosmetiku, která není a nebude testována na zvířatech.

zdroj: http://www.cosnova.eu/de/index.html, http://www.pocketbeauty.com/cz/domu.html

Vlasová, přírodní i dekorativní kosmetika a parfémy.