Mnoho lidí značku Marionnaud zajisté zná a ví, kde ji hledat, ať už ve známých obchodních centrech po Praze, nebo také v mnoha jiných městech České republiky jako Brno, Karlovy Vary, Hradec Králove, Pardubice, Ústí nad Labem, Ostrava, Liberec, České Budějovice, Zlín, Plzeň, Olomouc a další. Pokud si ovšem chcete nejprve výrobky prohlédnout z tepla Vašeho domova, firma Marionnaud nabízí i možnost sledování těch nejzajímavějších akcí a nabídek na svých stránkách Marionnaud.cz. Mezi nabídkou věrnostních karet, soutěží, animací na prodejnách a novinek, zde naleznete také internetový magazín této firmy, a to jak aktuálního čísla, tak i těch předešlých.
Společnost Marionnaud nabízí produkty mnoha světoznámých značek od Givenchy, Salvatore Ferragamo, Chopard a MaxMaru přes Dolce & Gabbana, Lacoste či Trussardi. Marionnaud nenabízí pouze parfémy těchto značek, ale také dekorativní kosmetiku a zajímavé výrobky se svým logem. Pokud Vás profil firmy zaujal, neotálejte návštěvu webových stránek a nebo se jděte přesvědčit osobně do jakékoliv kamenné prodejny. Asistentky Vám zajisté s radostí poradí a Vy si budete připadat jako královna.
Marionnaud – Vůně pro každou osobnost
Každá žena chce po své přítomnosti zanechat okouzlující vůni, která je nejen tajemná, ale zároveň nenásilná. A podtrhnout tak krásu vlastní osobnosti. Pokud jste tedy vášnivá a ráda provokujete nejen svým zevnějškem, vůně Desire Me od Escada je právě pro Vás tou pravou. Na druhou stranu ženy, které jsou spíše romantickými dušemi, nadchne vůně značky Lacoste Love of Pink, jež je určena především pro mladší generaci s vášní pro lásku a smyslem pro romantiku. „Nezkrotné povahy“ odhalující svou živelnost upřednostní spíše **parfém značky **Jesus del Pozo – Halloween Kiss.
Mnoho žen dnešní doby si oblíbilo pánské vůně, proto ani Marionnaud nezaostalo v nabídce produktů a nabízí svým zákazníkům unisex vůni Essenza del Tempo od Trussardi, jež umožní aspoň malinko nahlédnout do světa své drahé polovičky. Pánové ovšem také přijdou na své a svou energii mohou podtrhnout energizující a pozitivně naladěnou pánskou vůní Challenge od Lacoste.
Z historie Marionnaud
Zakladatel Marcel Frydman zakoupil svou první parfumerii v roce 1984, ve které dokázal skloubit výhodné ceny kosmetických produktů společně se spokojivou obsluhou zákazníků. Což samozřejmě vedlo k získání nových a zároveň vracení se starých zákazníků. Během pouhých čtrnácti let dokázal Marcel Frydman vytvořit řetězec svých butiků a parfumerií, který v roce 1998 dosáhl neuvěřitelných devadesáti maloobchodních míst. V té době se rozhodl poněkud zariskovat a s cílem získat kapitál uvedl společnost na burzu. Risk se mu ovšem zadařil a během čtyř let kapitál navýšil o tři sta milionů eur.
V roce 2000 se rozhodl Frydman pro další krok a koupil tak několik společností i v jiných zemích Evropy. Skoupil pěti obchodů Parfumeries Principales v Ženevě a sto jedna butiků švýcarské síti Alrodo, čímž se stal prvním na švýcarském trhu s 18% podílem. Společnost Marionnaud se začala tedy čím dál více rozvíjet, a to i v Itálii, kde vlastnila pětatřict obchodů v Toskánsku. Je jasné, že čím více obchodů a poboček společnost vlastnila, potřebovala zároveň více skladů: od září roku 2000 v Marseille patnáct set metrů čtverečních, od prosince roku 2000 na Elisejských polích v Paříži šest set metrů čtverečných.
Rok 2004 byl dalším krokem vpřed a firma Marionnaud se tak rozšířila i do Polska, Maďarska, Česka a Slovenska. Dnes společnost vlastní kolem 1250 parfumerií, Marionnaud se tak řadí mezi firmy, jež v tomto odvětví vlastní největší počet prodejních míst v Evropě.
Escada – Desire Me,
30 ml, 1090Kč
Lacoste – Love of Pink,
30 ml, 1099Kč
Jesus del Pozo – Halloween
Kiss, 30 ml, 790Kč
Trussardi – Essenza del
Tempo, 50 ml, 1320Kč
Lacoste – Challenge,
50 ml, 1190Kč
zdroj:www.marionnaud.cz